Boandet börjar!

Nu har latmasken krypit iväg.
Idag har jag fixat barnvagnen som vi hittade på blocket. En Brio Nova för 300 spänn?!
Jag har handtvättat överdragen och den börjar faktiskt se ut som ny, svårigheten kommer till sufletten. Det går inte att ta bort den från metallstället, så jag får köpa någon tygtvätt och spraya på. Sen så är vagnen tiptop.
Enda problemet som dök upp är att vi inte har något torkställ, och i torkskåpet som vi aldrig använder kan man ju inte hänga upp dyngsura saker.
Men nu hänger delar uppe, i hela badrummet och ute på balkongen. Nu ska de torka sen ska jag sätta ihop den och känna att jag gjort något viktigt ^^
Ska fota vagnen och lägga upp här senare när jag fått ihop den.
Jag satte också upp ett tyg draperi som jag sytt i köket som döljer det 60 cm stora glappet i underskåpen där vi har en pall som lilla jag som är så kort får klättra på ifall jag ska ha saker på översta hyllorna.
Det blev himla bra faktiskt, det börjar se ut som ett ordentligt lantkök.
Angående graviditeten så har jag kommit så långt att jag är halvvägs. Vecka 20 jag börjar bli ganska stor på riktigt.
När jag kikar tillbaka på bilderna sen i början av grav så är det ganska roligt att jag tyckte att jag var enorm i v 9. Nu tycker jag knappt att jag har mage. Fast den är fem gånger så stor.
Vi fick reda på att det var en pojke på rul och han mår bra och växer som han ska.
Jag känner honom varje dag sparkandes där inne. Ibland känns det väldigt mycket, och ibland är det lite obehangligt sådär att det pirrar i benen av det.
Ena foten har börjat domna bort också, när jag sitter ner eller går.
Men allt som allt går det toppen, ont av foglossningen har jag ju med men det gör inte så himla mycket när man är hemma om dagarna och kan dosera ut när man vill röra sig. För det straffar sig efteråt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0