Åka snart

Snart ska jag hämta Jens, trassel i trafiken så vi hinner inte handla idag. Får göra det imorgon.
Ska se om macken är öppen men jag tror inte det.
Blev lite orolig att det hänt något för jag kom inte fram till honom med mobilen.
Men det visade sig att det är min mobil som trasslar, det blåser och stormar så mycket så signalerna inte går fram verkar det som. Den hittar inte täckning.

Har tecknat en pinuppa som jag inte tyckte blev så bra, på beställning.
Så går det när man inte är inspirerad, då blir det fult.

Jag har "bantat" idag, ätit lite mandlar och två kok korvar, utan bröd.
Och en mugg te. Jag får nog ta och äta något mer när Jens kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0