Burr!

Vad fan hände??
I flera dagar har det varit fint väder här ute så jag kunnat gå utan jacka.
Och idag när jag vaknade så är det snöstorm. Inte okej!
Det känns som det blåser rakt igenom huset, sommarstuga är inte höjdare när det blåser har jag insett.
Sen är jag för lat för att tända en brasa också, det blir varmt när jag dammsugar sen tror jag.

Sen så ska jag ut och köra bil idag också, ska handla och hämta Jens i Ösmo.
Det är snorhalt här ute. Var ute med hunden, höll på att dratta på arslet.
Vilket jag ifs gjorde igår också trots bra väder.

Vurpan igår hade lätt gått hem på youtube. Jag bar på TRE soppåsar och fötterna bara försvann.
Jag gjorde värsta piruetten och hävde ena påsen över huvudet. Men lyckades hålla i den.
Landade i värsta breakedans posen. Jag började till och med skratta själv och hoppades nästan att någon skulle fått syn på mig. Men som vanligt här ute så fanns det inte en själ i närheten.
Det lär ha sett väldigt roligt ut, jag tackar dansen för att jag inte gjorde illa mig.

Har suttit bänkad i soffan hela dygnet nästan, sovit i några timmar och återvänt.
Tecknar och målar som en galning. Har ett berg av papper och pennor i alla typer som finns runtom.
Har även lyckats få fram te och mandlar. Så lever jag när kreativiteten lockar.

Men teet blir oftast kallt innan jag kommer ihåg att jag har det för att jag ritar men det är rätt gott ändå faktiskt.
Jordgubbste med honung is the shit säger jag bara!

Och jag längtar efter Jens så det banne mig inte är klokt.
Äntligen har jag hittat en kille som jag älskar mer och mer för varje dag som går istället för mindre.
Brukar vara så, att jag tröttnar på killar. Men inte med Jens.
Ännu ett bevis på att han är rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0