En dag av tristess

Idag ska jag ehhh ja göra ingenting.
Eller jo jag ska platta till några kartoner, ringa lite samtal och sortera smycken.
Tänkte gå en långpromenad med hunden också. Så man lär känna området litegranna.
Sen ska jag kanske ner på stan och gå in i järnhandeln, och så ska jag hämta Jens på stationen vid sju och så ska vi handla lite mat. Okej jag hade väl lite att göra då, men inte så mycket som jag önskar.

Jag har bokat ett släp till imorgon. Så vi kan hämta sakerna på Muskö, köksoffan och sånt.
Det ska bli skönt att få ett fungerande möblemang. Just nu är det mest säng och en fotölj och lite stolar och en byrå och sminkbordet. Känns lite tomt.

Men skåpen här sväljer allt, jag har lastat ur nästan alla mina saker och jag har ändå inte tagit hit förvaringsmöblerna direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0