Knäpp hund

Tyke är bra lustig ibland, nu när det är mörkt får han gå ut lös och det stormar ju en hel del och han ville gå ut.
Står och kollar på honom i fönstret när han springer runt och pinkar överallt sen när han är klar så går han inte till dörren, nej nej han går under granen och sätter sig?
Han sitter där en stund sen går han vidare fram emot trappen, så jag tänkte gå och släppa in honom men han väljer istället att krypa in under trappen. Vindskydd tyckte han antagligen.
Men det är så konstigt att han inte skäller och vill in utan han kommer på en egen lösning.
Jag har som jag har sagt många gånger förr, en väldigt självständig hund.
Han behöver inte mig han vill vara med mig. Och om han inte har lust så hittar han på saker själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0