Saknar

Nu ligger jag i sängen hemma hos mamma och pappa. Och saknar ihjäl mig efter min älskling.
Men i övermorgon så slipper jag sakna honom. Och lång tid framöver hoppas jag.
Hatar att sova utan Jens. För första gången i mitt liv stör jag mig inte på att det ligger någon i samma säng.
Annars brukar jag vilja ha mitt utrymme för mig själv. Men Jens sover jag mer än gärna så nära det bara går. Vi håller nästan alltid om varandra när vi sover.

Imorgon ska jag ringa till Sala bostäder och fråga hur det går med tapetseringen och fråga om nycklarna.
Sen ska jag ner på apoteket.
Och betala första hyran. Sen ska jag boka släp tills på tisdag.
Och så ska jag adressändra också. Så man får breven till Sala istället för hem till mina föräldrar.

Mycket att göra såhär inför flytt.
Och jag har också insett att jag faktiskt kan ha en syhörna som alltid är uppe i lägenheten också. Helt fantastiskt, så kanske man kan börja sy lite mer seriöst igen nu. Riktigt trevligt faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0