Snart börjar äventyret

Nu är det bara en vecka kvar tills jag flyttar från stugan på Muskö till Sala.
Jag flyttar ihop med Jens och till en stad jag knappt vet något om. Men det är sällan jag längtar efter något så mycket som jag längtar efter det här. Nystart och en chans att börja om.
Nu gäller det bara att Jens inte dör av min katt och hund och att jag kan hitta ett jobb.
Hunden tål han iaf ganska bra, katten vet vi inte än. Det återstår att se, men katten ska inte få vara i sovrummet och datarummet. Han får nöja sig med att slappa i resten av lägenheten.
Och en annan awsome sak med lägenheten. Vi får nya tapeter i nästan hela lägenheten. Och de som är kvar sen förr är ändå inte gamla. Och så har vi supermycket förvaring, massa lådor i köket och en hel vägg garderober i sovrummet. Och så har vi ju klädkammaren och förrådet också.
Kan knappt vänta på att få fixa in saker i skåpen och möblera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0