Arbetsförmedligen

Jaha nu har man varit på sitt första ordentliga möte ever.
Fick en sur gammal gubbe på 60+. Han förkastade min ide om att starta dansföretag här i Sala och sa bara att det inte kommer gå. Jag svarade på att det inte kommer vara heltid utan endast deltid kväll och han trodde fortfarande inte på det. Han skrattade mig rakt i ansiktet och det kommer inte gå i Sala.
Jag hade svar på tal och sa att det finns kundunderlag och att jag har kollat marknaden. Han fortsatte säga att det aldrig kommer gå. Jäkligt tråkig inställning.

När jag gick till företagarcentrum fick jag mycket bättre gehör.
De tyckte det lät jätteintressant och spännande och vi ska boka ett mer ingående möte inom kort.
Jag fattar inte att han på arbetsförmedligen ens får yttra sig så.

Det får mig bara att bli ännu mer driven. Jag vet att det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0