Träning 2011

Jahapp nu börjar drivet igen. Känner ordentligt att nu är det dags till hundra att köra träning och kalorifattig kost.
Har varit duktig sen i söndags och hållt mig på ca 1000 kcal om dagen. Det är ett underskott på ca 1500 kcal. Men kickstart heter det va?
Och så har jag börjat eller ja fortsatt med situps, rygglyft och armhävningar och diverse annat som jag kan hitta på i vardagsrummet.
Vill så snabbt som möjligt få hit min cykel så jag kan börja cykla minst en timme om dagen. Ska också se till att starta dansskolan så jag får motion där.
Sen så blir det gymkort också. Det är ett måste känner jag, för att riktigt komma i toppform.

Jag har bestämt mig för att i sommar ska jag vara mer vältränad än någon gång i mitt liv. Och jag ska lyckas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0